suhedaaaaa ayyzeyy466 Ben en üst katta oturuyorum çatımız yok. Bilye yuvarlanır gibi ses oluyor bizde de. Duvarlardaki tesisat genleşme sesi mi neymiş öyle demişlerdi. Fare olsa miyk miyk sesi illaki duyulur canım. 8. katta napsın ki bence başka bir şeydir
_kiids ayyzeyy466 tırmıklama çıtır çıtır tırnak sesi ise büyük ihtimalle faredir eski evimde vardı kabusumdur o fare sesi benim hala tüylerim diken diken zor bela evi değiştirdim Allah’ımmm
ayyzeyy466 Boncuk-anne yok canm kahramanmaraşta oturuyorum binalar yerinden oynadılar mühendis bir arkadaşa sordum fare olabilir dedi korktum canm sıkıldı
ayyzeyy466 _kiids ya canm aslında depremden sonra geliyordu ama şimdi gece uyurken çıt çıt hani tahta kurdu olur ya öyle geliyor ses
Bezelyeannesi ayyzeyy466 bakliyatlatların BMC eklenmiş olabilir mi fare olsa baya gürültü çıkarır heralde sen diyosun ki akşam yatınca sessizlik halinde duyuyorum