26082018 Bebeğim 7 aylık gece emziği düşünce agliyo ya da uykukuyken emzigini çekiyor tekrar basıyor çığlığı. Kundakliyorum ellerini ama aciyo ne yapabilirim fikri olan ?
Tuba 26082018 7 aylık bebeği kundaklamak doğru değildir bence. Kundaklamayı bırakın ve emziği düşünce zamanla kendisi bulup alıp ağzına götürecektir geri🤗
Arenn 26082018 bizimki de aynı durumda 9 aylık emziğin düştüğünü farkedince ağlıyor kundak 3 aydan sonra iyi değil diye okumuştum benimki de üstünü çok açıyor ne yapıcam bilmiyorum tulum giydirdim ama üşür diye korkuyorum üstünü kontrol etmekten bana uyku yok😊
Ozgecinar 26082018 artık kundaklamayın bence onada hareket edemediği için uyanabilir. Emziğini düşmesinede bir çözüm yok zamanla yatakta bulup tekrar ağzına götürmeyi öğreniyorlar :)
26082018 Tuba uyuduğu battaniye ile kollarını satıyorum kundak dediğim o 😄😄😄 bizimki de bulup götürüyor ağzına ama bu sefer onla oynamaya basliyor
Balarastos Aynı problem bizde de var emziğine aşık diyorum ben ona ama nasıl unutturcağımı şimdiden düşünür oldum🥰 kalkıp kalkıp veriyorum ağzına yoksa uykusu dağılıyor beyfendinin 8 ay 11 günlüğüz