Ya kızlar o kadar şımarık ki anlatamam her dakika ağlar kucaktan inmez 7/24 kucak ister, sabah erkenden kalkar öğlen uyumaz gece en az 4 5 kez uyanıyor günlük 17 18 saat ayakta hiç uyumaz. Kıyafetine 1 damla yiyecek yada içecek dökülsün elindeki tabağı yada bardağı yere döker sonrada saatlerce ağlar. Çenesi hiç susmaz kaynana gibi sürekli herseyime karışır. Kıyafet giyerim onu giyme diye ağlama krizlerine girer, yemek yerim kaşığını ister vermiyorum diye saatlerce ağlar, ev süpürürum ben yapacam diye ister veririm elinden düşürür saatlerce ağlar süpürgeyi tekmeler,çamaşır atarım gider düğmeleri ile oynar ayarını değiştirir, 1 ayda 3 4 kez halılarim yıkamaya gider eline ne geçerse gözümün içine baka baka döküyor, uykusuzluktan bayılacagım artık gerçekten tek çocukla tükendim yaşlandığımı çöktüğümü hissediyorum 😔 misafirliğe gideriz yada eve misafir gelir kimseyi rahat bırakmaz kanepeye oturan olsa ordan kalk ben oturacağım diye ağlama krizine girer başka koltuğada otursunlar ordanda kaldırıyor, hicbiseyine dokundurmuyor cimdikliyor herkesi. Daha çok sayabilirim gerçekten geçiyormu bunlar 🥺sanki hep böyle devam edecekmiş gibi hissediyorum