Nisasevgi Selam seni en iyi ben anlarım canım kızım 4 buçuk aylıktı ve mamaya başlamamız gerekiyor 4 tane biberon aldık denedik avent falan ne varsa hiç birini almadı kaşıkla hiç olmuyor döke saça zaten,neyse burda post açmıştım bi kaç kişi lansinoh önerdi bizde aldık dedik daha bi kere de ağzına aldığı gibi sanki hep onu emmiş gibi yapıştı şok olduk ☺️ Şimdi 3 haftadır çok rahat emiyor bizde çoook memnunuz bi dene derim e bebek,joker hepsinde var 👍🏼👍🏼