Smyraaa evet benim kızımda da vardı kapanır demişti doktor ama doğuma kadar kapanma görünmedi doğum yapacağım gün bakıldı bişey göremedi doktor doğum esnasında çocuk doktoru hazır bekletildi riskli diye çünkü sürekli bı kalbinde delik var bebeğin konuşması geçti 😔 hiçbir sikitni çıkmadı zaten 2 yaşına kadar kapanır demişlerdi öncesinden kapanmıştı korkmayın bişey olmaz inşallah