Oflu61 Hiç birşey yokken birden bire ateşi çıktı 37-37,5 dolaşıyor. 6 aylık. Kaka yapması bugün normalde göre fazlaydı. Alt damağında hafif şişlik fark ettim. Başınıza geldimi lütfen yardım edebilir misiniz
Babybeste Oflu61 diş olabilir. Zaman zaman ateşi çıkıp düşebilir demişti doktor yeğenimden biliyorum. Kendim bizzat yaşamadım ama Calpol verebilirsin 37,5 olduğunda verilmeli.
Svmgncr Oflu61 dışten canım aynısı benımde oldu o atesın ustune cıkmıyor zaten ama yarım saatte bır atesını ölc eger cıkarsa agrıkesıcı ates dusurucu ver hem agrısını alsın
Kuzeyimmmm Oflu61 3 gündür 38 39 ateşle gidiyoruz götürdük doktora herseyi temiz cıktı şükür büyük ihtimal diş inatçı bide ates ilac bile fayda etmiyor ılık sularla düşürüyorum 3 gün sürer ateş dedi doktor korkma dedi ama elde değil rabbim sağlık versin 🙏🏼🙏🏼
Oflu61 Svmgncr saat 7 gibi yarım fitil verdim. Ama normale düşürmedi hep bu civarlarda gidip geliyor max 38 yarım saatte bir ölçüyorım. Çok sagolun
Oflu61 Deletedmom323 yani evet çok katı değil ama ishal degil diş dönemlerinde çok kaka yapılırmış bi yerden duymuştum emin değilim. 1 saat önce verdim sağolun
Alminakaanucak Oflu61 fitil ve calpol tek basina yetersizmis yaklasik 10 gun once ogrendik kizim 4 saat aralikta 2 defa havale gecirdi sonra izmirde prof dk sevgi mirle tanistik yarim fitil ustune 1 cay kasigi calpol ve hemen ardindan ilik bir dus dedi bize 38 ustundeyse cunku fitil ve calpol 45 dk once asla ates dusurmuyor
Oflu61 Kuzeyimmmm evet insan tedirgin oluyor bisey olur diye uyumak istemiyorum suan Allah hepsine saglık versin
2Minnosannesi Oflu61 Geçenlerde bizim de atesimiz vardi diş yüzünden. Ne yaptiysam düşmedi düşsede tekrar yukseldi. En son 38.8i görünce Calpol verdim 2 kere o şekilde düştü.
Bulutunanesi 2Minnosannesi ya benim bebişin ateşin bir aydır hep 37 37.5 arası 4 ayrı hastaneye gidip bütün kontrollerini de yaptırdım bebeğim 3 ayını yeni bitirdi tahlilleri falan hep temiz çıktı ama ateşi hep bu derecelerde nedeni nedir? Keyfi falan da çok yerinde ama
Yusufrony Oflu61 bazen doktorlar 37 ateş bile saymıyorlar diş olabilir doktorum diyor ki 38 kadar ise diş olabilir 38 ve üzeri ise başka bitir olabilir çaldık ve ya dolven hafifçe gıydirin takip edin korkmayın sadece takip edin
Bulutunanesi 2Minnosannesi kendi vücut ısısının yüksek olduğunu söyledi her gittiğim doktorumda ama işte yine de içim rahat etmiyor 😔