haticegoktug_72 Meraba kizlar 22 Kasım’da dogum yaptım benim gibi bir çok anne vardır eminim bizim bebislerin ne günahı var bizimkiler de 0 yaş altı hakkı oldugunu düşünüyorum Cimere yazdım sonuç yok siz ne düşünüyorsunuz toplucak cimere yazsak acaba sonuç alırız
Yusufagahinannesi haticegoktug_72 yani ürünü alıp giyiyorsunuz sonra indirime giriyor buna itiraz ediyor musunuz 😂 bence çok saçma hiç bir sonuç alamazsınız tabii ki