5 yaşında oğlum var 3,5 yaşında tuvalet eğitimini tamamladı Eylül ayında okula.basladi okulun ilk 1 haftası sürekli altına etti sonralari ara ara evde yapmazdı ben okula gidip her gün onu tuvalete götürdüm alışsın diye sonra 1 ay boyunca kendi gitti şimdi tekrar oldu bu altına etmeye başladı bu ne demek anlam veremiyorum