Yok hayır öyle yapıl satma durumu değil ben yaptım annemin haberi yoktu o da hediye olarak yapmış o yüzden anneannesinin yaptığını kullanıp bunu satacağım öyle ticaretlik durum değil yani 😀 örgü yelekler de kızımın giydikleri ikinci el olarak saracağım 4 tanesini giydi 4 tanesi hiç giyilmedi