xcaglaaa acmazsaniz bakmaz çocuk kendi TV aç izleyeceğim demiyor sonuçta siz aciyorsunuz o da renkli ışıklı sesli bakıyor, eğer şimdi kapatmazsaniz ilerde hiç kapatamazsiniz ve ekran maruziyeti kaynaklı otizm belirtileri gösterir doktor doktor gezmek zorunda kalırsınız boşu bosuna bir doktor da bunu düşünemez otizm tanısı koyar hayatı kararır çocuğun, bizim evde 14 aydır sesi bile yok TV nin