ilknur26_ merhaba şuanda aynı durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum 14 aylık bi bebegim var bir de 4.5 yasında kızım var çok huysuz mızmız çocuklar ve benden başka bakan hiç kimse yok bir saat doktora bile gitsem iki çocuk kucagımda gidiyorum napıcamı bilmiyorum neler hissediyorsunuz nasılsınız fikir verin nolır