Kızlar kızım 15 aylık hiç bisey yemiyor meme harici çok iştahsız doktora gittik memeden kes dedi ve alfenix focus onerdi aldım bir iki gündür kullanıyorum memeyide kesmedim henüz ama çok fazla azalttı süt yada mama türü bisey almadığı için kesinlikle sevmiyor ikisini de bende cesaret edip direk kesemedim memeden sabah 6 glbl uyanıp mutlaka emiyor emmezse çok huzursuzlanır diye kesemedim neyse ben aslında şunu soracaktım argaviti kullananları daha çok duydum ama doktorumun tavsiyesi alfenix oldu sizin tecrübeniz varmı sizce hangi ilaç daha etkili ve güzel bir sonraki alışımda hangisini alayım😊