Ben 6 yıldır Arzum’un AR3004 kodlu çelik çaycısını kullanıyorum. Çok memnunum. Hatta 2 ablam ve annemde de var. Bir ablam yaklaşık 8 yıldır kullanıyor. Arzum’un başka hiçbir ürününden memnun kalmadım orası ayrı. Bir de tavsiyem elektronik eşya alırken aslında elektronik eşya markası olmayan bir marka tercih etmeyin. Mesela asıl işi tabak çanak üretmek olan karaca, korkmaz vb gibi markalardan elektronik eşya alınmaz.