xbebegimx havvamiray06 sadece anne sutu aliyorsa 10 gune kadar yapmamasi normal ama karninda sertlik ya da huzursuzlk varsa kabizlik olabilir
aaslanbeyy kubraumayy bu tarz öneride bulunup ayrıca kendiniz de bebeğiniz için yapmayın lütfen doktorumuz beyne basınç gittiği için zararlı olduğunu söyledi asla önermedi. Dört gün boyunca yapmazsa yarım fitil atabilirsiniz. 1 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsiniz . Mama içiyorsa mamasına koyabilirsiniz
mucizemm94 Gaz çıkarıyor deseniz daha doğru olurdu ama 4 gün yapmaması normal demişti doktorumuz zeytinyağı ile poposuna masaj yapın ve ayakları karnına doğru hareket ettirin siz de kayısı kompostosu için sutunuze geçer bebeğiniz yapar inşallah o zaman