Kimle konuşsam ya grip ya öksürüyor her yer tıklım tıklım bebeğim sürekli hastalanıyor. doktor kapalı alanlara sokma markete bile götürme dedi. gerçekten bıktım kendim gitsem çocuk babannesinde başkasında durmuyor çocugu götürsem korkuyorum yine hastalanıcak diye, geçen avmye gittik yeni yürüdüğü için ayakkabı denedik üç mağaza sonunda ayağına olanı bulduk ondan öncekinde de bez almaya gittiydim sonra yine hasta olduk antibiyotik kullandık.. yaza kadar bir yere çıkmicam bıktım bebeğime üzülüyorum