Kızlar ya benim için çok önemli cevaplarınız. Ben galiba burnumu yaptıracağım. Ama sonrasında burun düşmesi, ikinci ameliyat, nefes alamama durumları. Yani gözlük takamayacak olmak ya da bir süre yüzemeyecek olmak bile beni düşündürüyor. Lütfen bana memnuniyet durumunuzdan bahseder misiniz?