Kuzeymiram Kızlar salgına yakalandım sanırım ama hastaneye gitsem bişey yapmayacaklar emzirdiğim için , emziren anne ishal ilacı kullanabilirmi bilginiz varmı freeflor şaşe var evde
barlasinannesiii Hayır canım içemezsin . 2 gün önce bende öyleydim acile gittim emzirdiğim için içemeyeceğimi söylediler serum yaptılar hiç bir işe yaramadı
Kuzularinanasi barlasinannesiii hayir reflör icebilir hatta acile gitsen serum da verirler o daha iyi toparlar.ben kac kez ishal oldum ve kullandim da.reflör ztn probiyotik herkes icebilir.zarari olcak bisey dglki.antibiyotik dahi gerekince emzirenler icebiliyr.
Elifdemir1907 Reflor gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz genelde yoğurdun içine vs karıştırıyor süte etkisi olmuyor prebiyotik olduğu için bende kullanmıştım daha önce emzirme döneminde
Sunismyson Kuzeymiram prospektüsüne bakmayı denedin mi? İnternette bütün ilaçların orijinal prospektüsleri var ve yazıyor hepsinde emzirme durumu.
Elifdemir1907 Kuzeymiram zorla biraz canım valla çok iyi geliyor muz ishali azaltıyor bağırsak sancılarına iyi geliyor
Kuzeymiram Momtobe evet ishalden oluyor probiyotik ishal ilacı kullanin bide iki ucdefa tuzlu ayran için , yoğurt yiyin iyi oluyor