Herkese merhaba. Doğum yapalı 22 gün oldu.
32, haftadan beri lansinoh krem kullanıyorum. Ve çok memnun kaldım. Doğum yaptim, bebiş emiyor çok şükür göğüslerim yara olmadı. Fakat bu 22 günlük süreçte hep göğüs kalkanı kullandım. Sürekli sütüm göğüs kalkanına akıyor. Sürekli boşaltmak zorundayım. Atlet tişört ne varsa her saat değiştiriyorum. Sürekli sütüm akıyor. Göğüs pedi koydum denedim, bu sefer de göğüslerim boşalmadigi için aşiri sızlama acı oluyor. Ve göğüslerim dolu oluyor. Bu döngüden çıkamadım bir türlü. Nasıl yapmalıyım tecrübeli anneler akıl verebilir mi? Tişört atlet değişmekten gına geldi… :(