hamsiperisi Oğlum yabancılardan ve kadınlardan pek hoşlanmaz temastan da çok hoşlanmaz biri dokununca ya da istemediği bişey olunca bağırır ağlar her çocuk gibi ama çevremizdekiler bunu o kadar abartıyor ki çok yaramaz çok fena falan diye aşırı moralim bozuluyor yani yanlarına gidesim gelmiyor sırf böyle şeyler demesinler diye. Bugün eşimin abisinin yerine gittik eşimin halası da orada çalışıyor oğlumunda uykusu vardı bi uğrayalım dedik halası oğlumu öpmek istiyo ya da dokunmak istiyor oğlumda bağırıp ağlayarak tepki veriyor kalabalık ortam olmasına rağmen ooo bu ne fenalık oo çok yaramaz sen bunla ne yapıyorsun falan diye bişeyler söylüyor yani açıklıyorum uykusu var diye ama ona rağmen hem kışkırtıp hem de çok yaramaz diyor bunu abisi falan da diyor çok yaramaz falan diye moralim bozluyor kırk yılda bir görüp yaramaz yaftasını yapıştırmalarına daha çok şaşırıyorum
alexab hamsiperisi ben mi yanlış anladım bilmiyorum. Yaramazla yabani ayrı şeyler ben yaramazlık değil de yanlış anlamayın lütfen halk arasında böyle çocuklara yabani derler ya öyle dese anlarım. Yabancı birini niye öpsün dokunsun çocuk zaten normal olanı yapıyor. Ama bu yaramazlık değil. Yabancı duruyor.
[silindi] hamsiperisi bu yaramazlik degil ki yaramazlik bambaska bisey sizin cocugunuz sadece temas sevmiyor.
Sunismyson hamsiperisi yaramaz kelimesiyle ilgili iki hafta önce kayınpederim gönül koymuştu bana. Ev süsüyle oynuyordu biz yemek yaparken parçalamış süsleri falan sonra “oo neden onları parçalamış çok yaramaz bu” dedi tabi annelik güdülerimi bastıramadım döndüm “baba yaramaz deme bi daha ben yaramaz denmesini istemiyorum şuan keşfediyor öğreniyor parçalasın ben temizleyeceğim zaten o da keşfetmiş olacak kimse yaramaz demesin bi daha” dedim birkaç kere daha dedi hayır yaramaz falan diye hayır değil parçalasın oynasın oyna oğlum dedim öyle gönül koydu. Annemlere eşime herkese diyorum huysuz değil huzursuz keyifsiz deyin diye yaramaz değil keşfediyor oynuyor diye. Kelimelerin gücüne inanıyorum millet kendi çocuğuna dediğinde bile düzeltiyorum bak öyle deme çocuğuna diye çünkü yaramaz deyince o karakterine yapışıp kalıyor. Sizin orda bu şekilde net olmanız insanların çenelerini tutmasını sağlar çünkü ağzı olan konuşuyor ve benim çocuğuma kimse öyle şeyler söyleyemez ben bile demiyorken onlar kim oluyor ki? Eşinize söyleyin bir daha böyle şeyler duymak istemiyorum eğer ki yoldan geçen birisi bile olsa gereken cevabı vereceğim sen de engel olma sakın arka dur bana sussunlar diye.
Mnli hamsiperisi yaramaz olsa ne olur ki evet yaramaz deyin geçin bu arada çocuğunuz doğrusunu yapıyor ne o öyle şap şup
AnnaGloria Benim oğluma da çok sinirli derler ben artık takmıyorum anlatsam anlıcaklar mı sanki öyle diyorum geçiyorum artık
hamsiperisi AnnaGloria oğluma haksızlık yapıldığını düşünüyorum açıkçası o yüzden sanırım yediremiyorum ya da sevdiklerimin eleştirilmesini yediremiyorum
hamsiperisi alexab evet yabani gerçekten daha doğru bi tabir olur oğlum zaten oğlak burcu yani insan sevmeyen bi burç doğal olarak herkesi sevmez ve temasta istemez ama bunu çevredekiler acayipmiş gibi karşılayıp bi de üstüne yaramaz etiketi yapıştırıyorlar
meraliredam 9 aylık bebeğim de teması, insanları sevmiyor.Uykusu da olunca ekstra huysuz oluyor ve sürekli birileriyle kiyaslanip farklı yaftalarla yaftalaniyor ve bunu öz ailem yapiyor.Öz dedim ama kendimi üvey gibi hissediyorum 😂
hamsiperisi meraliredam maalesef benim ailem de aynı yani uzak memlekete evliyim annemlere gidince en az 15 20 gün kalıyorum yani ikinci gün evime gitsem keşke diyorum çünkü onlarda yargılıyorlar ya da kıyaslıyolar anne işin zor hatta gözlerimi dolduracak kadar zor bi durum
AnnaGloria hamsiperisi canım işte mesela bizimkisi iki yaş sendromu ve duygularını yaşıyor ama bu durumu bu şekilde ifade ediyorlar ben bilmemelerine yoruyorum eminim onlarda bilmiyordur çocuk vs buyutmus olabilir ama kendi bile unutmuştur yada kayınvalidem şey der şimdi çocuklar çok farklı diye ister istemez yadırgayabiliyorlar yatılı kaldığımız zaman daha detaylı şahit oldular ve güzel birçok şey de söylediler anlık görünce hep öyle sanıyorlar eminim kırılacağını üzüleceğini bile tahmin etmezler benim anneme de küçük kardeşim için yaramaz derlerdi evet öyle şöyle yoruluyorum böyle yoruluyorum derdi gittikler zaman da aman öyle söylediler bozmadım hem nazar değmesin boşver yapardı 🥲 takılma valla birşey yok bunda
210796 benim oglum 3 ayliginda karantin basladi 1 yasina kadar benden babasindan baska insan yuzu gormedi.markete bile gitmiyorduk.cok yabaniydi.asla kimse yaklasamiyordu aninda ciglik atiyordu.inanin 5 yasinda daha yeni yeni insanlarla normal sosyallesmeye basladi.krese falan gitdi o baska ama insanlari kendine yaklastirmiyordu.ha bide cocugun yaramaz olduguni falan soyleyenler cocuk tarafindan sevilmememeni cocugun kabahati olarak gostermek isteyenler😂opme sende uzakdan konus yada konusma merhaba de gec illede sapur supur agizlari deyecek yani.herkesin evinde yada yakin akrabasinda var cocuk git onu op
hamsiperisi 210796 işte çok seviyorum deyip öpmek istiyor çocukta doğal olarak bağırıyor ağlıyor beni istemedi sevmedi demek yerine uuu bu çok yaramaz diyolar :)
meraliredam hamsiperisi bende sizin gibiyim.Yaptiklarina karşılık da ben çok alıngan oluyorum maalesef
hamsiperisi AnnaGloria ne bileyim üzülüyorum yani yargıladıkları için üzülüyorum açıkçası ve ortam kalabalıktı :( ben de nazar değmez en azından deyip bardağın dolu tarafına bakıyorum anneniz gibi 😄
AnnaGloria hamsiperisi vallahi öyle daha kötülerini duydum ben 🤣kuzenime deli Kadir diyorlardı teyzem gülüyordu şimdi evlendi hadi desinler bakalım akıllı işinde gücünde 😀😀
nslhnak hamsiperisi şahsen oğlun iyi yapıyor, dokunmasın öpmesinler çocuğu normal bu yani. Yaramazlıkla ne alakası var onu anlamadım, hee öyleysede gitme gelmesinler amaaaan takılma buna
Kalbim-69 hamsiperisi çok afadersiniz ama niye açıklama yapıyorsunuz ki ben size benim hayat mottu mu söyleyeyim belki sizde denersiniz Karşımda ki kim olursa olsun uğruna ölüp bittiğim annem bile dahildir bunun içine bu çocuk benm. Her şeyi de beni bağlar ağzını açanın ağzına S.. diyorum bakın çok net herkes de bilir işine gelmeyen de yanaşmasın zaten herkesin çocuğu kendine sevimli gelir öyle düşünün ne kıyaslama kaldırabilirim nede bir eleştiri kimse kusura veya baksın inanın ki umumda olmaz 2. Doğumu yaparken de 1 Allah’ın kulumq söylemedim annesi olarak ben öyle uygun gördüm diyorum konu ne olursa olsun sizde öyle yapın oğlunuz çok mutlu bir çocuk olacak inanın bana :)