beyazlisarili aybarsbebekk benim kızımda da aynısı var tatile gittik geldik oldu bende güneşe bağladım doktora göstermemiştim
serraca Bizdede vardi ama bizimki kolundaydi vitiligodan şüphelendim doktora götürdüm. Wood lambası ile baktı vitiligo değil dedi olsa bu cihazla belli olurdu. Sizde gidin en azından içiniz rahat eder.
aybarsbebekk serraca gittim evet vitiligo değilmiş kendiliğinden geçer dedi ama ne zaman geçer bilemedim kış güneşi bunu yaptıysa yaz güneşi ne yapar bilmiyorm
Sunshine__ aybarsbebekk Hay maşallah çok güzel bebeğiniz vallahi kullanıcı adınız Aybars olmasa eltim sanmıştım sizi oğluna çok benziyor bebeğiniz Maşallah tekrardan Allah analı babalı büyütsün Allah bağışlasın kaç aylık bende de var o lekeden Elimin üstünde doktor krem verdi bana da güneşten dedi ama 17 aydır geçmedi
aybarsbebekk Sunshine__ çok teşekkür ederim Allah hepimizin bebeğini bağışlasın. 11 aylık olmak üzere fito diye krem verdi kullanıyoruz ama hemen geçecek gibi durmuyor bence
simseklivekalpli aybarsbebekk benim kizimin da bacağının arkasında var bez değiştirirken görüyorum. Güneşle alakası pek yok bence çünkü tatile de gitmedik yazın da öyle gezmedi yani. Nemlendirin güneş kremi sürün çoğalırsa tekrar götürün bir arkadaşın kızı da bu şekilde takip edin demiş dr