med150216 Bebeğim normalde 7 de tatar 12 1 e kadar uyanmadan uyurdu şimdi 3.5 ta başladı 4 aylık şuan o günden beri 7 de yatıp 2 saat arayla uyanıyor emziriyprum geri yatırıyorum bunun eski düzene dönmesi için uyku süresini uzatmak için ne yapmak lazım
ays45 med150216 canım 4. Ay atak haftası. Ne uyku düzeni kalıyor ne de rutin. Bence en zor atak haftalarından biri. Bebeğinde küçük. Açıkçası çok değişiyor ya. 2 yaşa kadar net belli bir rutin olmuyor. Hep mücadele ile geçiyor😅
maybeybi med150216 bizde 8 aylık olduk. Size tavsiyem meme-uyku ilişkisini erkenden kesmeniz ve her uyandığında emzirmemeniz. Çünkü ilerde çok zor oluyor 2 saatler 1 saate yarım saate falan düşüyor 🥲
arasbek med150216 alışkanlık mı atak mı onu anlamadım atak desem gündüz keyfi uykusu yerinde gecemiz bozuldu bi umut düzelecek diye bekliyorum
dmtgny Valla 4 ay 10 günlük bizde aynıyız gece doğru dürüst uyumadığı için gündüz uyuyor bi sefer gece yine doğru dürüst uyumuyor kisir bir döngü yani. Gece sallamaktan kollarım kopuyor sabah kendi kendine uyuyor ama .
demirsunar Benim kizimda olmaya başladığında mama miktarini arttırıyorum yine eskisi gibi uyuyor büyüdükçe doyma problemi oluyo sanirim atak harici genelde boyle oluyo bizde. Tani her cocuk farklidir yinede
demirsunar med150216 yani mamadan yola cikarak ac mi kaliyor acaba diye bi düşünebilirsiniz elbette ki siz daha iyi biliyorsunuzdur acaba doymadigi icin mi surekli uyaniyor diye dusunup ben mamasini fazla vermeye basliyorum tekrar eski duzene girip uyuyor☺️ +olarak 4. Ayda atak var sık sık uyanir bi kac haftaya kadar da uzayabilir bu durum
rumeysamete Ay acayip büyük atak haftaları oyuzden yapıyordur bizimde geceler çok bozulmustu gunduzlerde öyle ama gece kadar değil