Oğlum 5,5 yaşında . Hep haylazdı ama son zamanlarda inanılmaz yaramaz olduğu bir sürece girdi . Gözümüzün içine baka baka yapıyor her şeyi . İnsanın sabrını çatlatacak cinsten artık nefes alamıyorum bazen büyük patlıyorum , eşim kızınca bir de ona kızıyorum annelik delilik gerçekten .
Sürekli bize dokunuyor gıcık vermek için , kardeşiyle hiç anlaşmıyor sürekli koltuklardan atlıyor zıplıyor koltuklarımız pert durumda hiç sabrımız kalmadı artık . Böyle durum yaşayanlar süreciniz nasıl ilerideki ufukta sakinleşme var mı ?