aybarsmom34 Kızlar bebeğim 11 aylık, uykusu var ama uyumak istemiyor. Ağlıyor, susmuyor, oyun oynamak istemiyor. Sürekli mızmız 🥹 Saatlerce uyanık kalıyor. Napacağımı şaşırdım, sizde de durumlar aynı mı
beyzakra aybarsmom34 aynı durumu ben de yaşıyorum tam diş dönemi onun verdiği huzursuzluk var atlatacağız inşallah
likeli aybarsmom34 11. Ay zordu biraz yaşına girince çok değişim olmuştu bayağı bi rahatladık şu an 13 aylık. Umarım siz de rahatlarsınız 🌸
Adasmom_ aybarsmom34 14 aydan sesleniyorum 1 ay bende delirmiştim paçamdan ayrılmıyordu yemek yapamıyordum bırakın temizliği sonra düzeldi ama diş sancılarında yine aynıyız biz dişlerde çok zorlanıyoruz çıkarınca üç tane birden çıkarıyor o yüzden . Ben büyüdükçe daha rahatlıyor insan bunu savunanlardanım.
bebek21 aybarsmom34 benim kızım da aynı uyuyunca da yarım saatte bir uyanıyor çok yoruldum yarın 11 aylık benim kızım da
Ask34 Evet benimde kızım 11 aylık 10 gün sonra 1 yaşında olacağız inşallah. 11.aya girdiğimizden beri bensiz duramıyor. Hep kucak istiyor. Bıraktığım an ağlamaya başlıyor. Uykuya gündüz çok zor dalıyor. Çok huysuzlaştı evde bişey yapamaz hale geldim. 2 yaşındada oğlum var onda böyle şeyler yaşamamıştım. İnşallah geçer çok zorluyor beni. Birde gurbetteyim tekim…
aybarsmom34 Ask34 Allah yardımcın olsun. Benim bir tane var ve o kadar yorgunum ki, napacağımıda bilmiyorum. Ne gece ne gündüz uykuya direniyor. Mesela bugün en son 3te uyandı. Şuan saat 21.50 ve hala uyanık…
elifkiz Benim bebeğim de 11 aya yeni girdi gece çığlık kıyqmet uykuya geçmemek için. Mahvetti beni ya. Ben de gurbette ve tekim maalesef çok zor
sila_8 elifkiz bizde aynı şekilde tekiz gurbette Cok zor hele anne baba hasta olunca daha zor ama geçicek hersey insallah
ahlasmomm_ 2 günnsonra 11 aylık olacağız uyku aralıklarına göre uyutuyorum ama direniyor ve çok mızmız diş dönemi gece uyanınca zor uykuya geri dönüyor 😏
aybarsmom34 ahlasmomm_ Kesinlikle benimkide öyle. Gündüz 3te uyandı ve bu saat oldu ben hala uyutmaya çalışıyorum…
Irmakmelegim Adasmom_ emin olun büyüdükçe daha çok zorlaşıyor dış sancısı hiç bir şey deil 3.5 yaşında ağlama nöbetleri katıla katıla bide öfke nöbetleri istediği olmadımi kendini yerden yere atar inatçı 2 yaşına kdr çok uysal ama çok hareketliydi ama büyüdükçe kesiflwri arttıkça emin olun daha çok zorlaşıyor şuan 14 aylık ne oyuncak derdi var su oyuncagi istiyorum tutturma aglma krizi olmaz olsada hafiftir ne başka bisey tek sıkıntısı ya uykudur ya diş tir mesela yada ek gıda reddidir en basiti
Ask34 aybarsmom34 Amin Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Benimkilerde aynen uyanıklar şuan. Sadece gece dinlenebiliyorum bende. Ama arkadaşlarında dedikleri gibi yaşlarına girsinler düzelirler inşallah.
ahlasmomm_ aybarsmom34 bende öyle alt iki dişte bu kadar kötü olmamıştı üst dişlerde çok huzursuz oldu biri patladı ama iki tane daha kabarmış
Adasmom_ aybarsmom34 sabır ve tahammül sıfıra iniyor orası ayrı mevzu gerçekten şu 3 yaşlara gelelim artık diye dua ediyorum sürekli yıprandım . Yenidoğan dönemi çok zordu benim için psikolojik bitmiştim
aybarsmom34 ahlasmomm_ Bilmiyorum dişten mi yapıyor, yoksa atak zamanı mı anlamıyorum. Ağzını açıp baktırmıyor, 4 tane üstte 2 tanede altta dişi var. Hiç birinde böyle bir durum yaşamamıştık
aybarsmom34 bebek21 Benimkide ya saat başı yada yarım saatte bir uyanıyor maalesef. 11 aydır uyku nedir bilmiyorum