az önce serum fiz sonrası aspiratörler çektim hem çok ağlıyor hem de baktım doluluk devam. tekrar serum fiz damlattım yüz üstü sağ sol çevirerek sonra sırtına vurdum dizime yatırıp elimi kubbe şeklinde yaparak, çok fazla sümük aktı grip zaten. aspiratörle çekmem artık hem zararlı diyorlar hem de çok çekemiyor