Kızlar ek gıdaya başladık bende diyetteyim arada bu yoğurtlardan yiyorum içerinde bolca da probiyotik var gece acıkınca yiyiyorum bir tane.
Bebeğime öylesine bir tane tatırdım çok sevdi yedi.
Sizden de veren oldu mu hiç ?
Kısaca Vermem de sıkıntı olur mu sizce.
Normal de kendim ev yoğurdu yapıp içine meyve koyuyorum cam rende de ezerek. Ama yine de veren varmı aranızdan diye merak ettim.