Merhaba kızlar 1 buçuk yaşında oğlum var 1 aydır hasta ilk gittik bronşiolit dedi doktor hava alması vs gerekiyor dedi zar zor verdik ertesi güne çok iyiydi sonra 1 hafta sonra tekrar başladı düzeldi dün tekrar dışarı da cıkmadık bu süreçte pek ama bu döngü bitmedi bir türlü neden tekrarlıyor acaba anlayamıyorum kendimi yetersiz hissedip ağlıyorum bide çok inat öksürüğünü vs dindirmek için bişeyler hazırlıyorum asla kabul etmiyor. Kızlar öksürük burun akıntısı hırıltı balga mı var bunlar için kesin olarak bi öneriniz var mı 🙏