Bebeğim 8 aylık oldu, ilk etapta çok güzel yiyordu sonra hiç yememeye başladı ben de fazla ısrar ettim sanırım şimdi hiççç yemiyor. Çok üzülüyorum ara mı vereyim diyorum bazen:( her şeyi doğru şekilde yapıyorum aslında her gün de çeşit çeşit şey yapıyorum belki sever diye ama sadece biraz yoğurt ve tarhana çorbası yiyor o kadar