Hanımlar öncelikle merhaba 23 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrasona girdim ilk olarak bebeğimin sol böbreğinde genişleme oldugu söylendi sonra detaylı Bi şekilde incelendiğinde genişleme değil kist oldugunu söyledi şuanlık hayati Bi tehlike söz konusu değil fakat sürekli kontrol altına alınması gereken bir durum dendi. Hamilelikte başına böyle Bi durum gelen var mı varsa hamilelik sonrası beni neler bekliyor açıkcası korkmuyor değilim bilgilendirirseniz sevinirim.