senaeyda ben hic oyle bisey yapmadim bi komik geldi nedense yanlis anlamayin ama.cocuklari bi de bu denli beklenti icine sokmak bana gore dogru dgl.yani kardesi olacak ona bi hediye getirmek gibi bi durum ,her olayda bi beklenti yaratir.bu yuzden insanlik hali yeri gelir dogumgunleri bile bazen gununde kutlanmiyor veya bisey alinamiyor olabilir dolayisiyla cocuklari buna alistirmamak lazim.