minikoalaannesi Tecrubelerinizi, kolayliklari zorluklari yazabilir misiniz neler yapilmali nasil sagilmali hangi makine tipi kullanilmali
ozgzturk minikoalaannesi ben gece silikon ucla gümdüz sağarak besliyorum mutlaka 3 saatte 1 sağmak gerekiyor genelde evdeyseniz sorun olmuyor
ysmnabd minikoalaannesi canım tek kolaylığı çocuğun meme bağımlısı olmuyor.bazi bebekler sabaha kadar anne memesinde oluyir anne uykusuz kalıyor bunda öyle bir şey yok şükür. Ama çok zor soyleyeyim 8 ay oldu ne sosyal hayat ne gezme var çok zor sürekli sağ biberona dök her ortamda sağman lazım 3 saatte bir sagmazsab süt azalıyor sormak istedigini sor cevaplayayim
minikoalaannesi ozgzturk ne kadar cikiyor acaba sagdiginiz zaman bir de sutte artis oldu mu duzenli sagimla
ozgzturk minikoalaannesi lansinoh kablolu ve kablosuz bebebao var bende dışarıda bebebaoyu kullanıyorum
minikoalaannesi ozgzturk bebebaonun cekim gucunden memnun musunuz ben bir turlu duzgun sagim yaoamadim onunla acaba flans mi dogru drgil
haniball minikoalaannesi benim bebegim 25günlük göğsümü tutuyor ama acken agliyor gogsumde durmuyor diye hep sağıyorum günlük rutin bir meme bulusmasi yapiyoruz hep sagiyorum.. babeo kullanıyorum mama ile destekliyorum duzenli beslendiğim dinlendigimde 120ml ye yakin süt oluyor iki göğsümden.. 4 saatte bir sagiyorum bazende 90ml felan oluyor neye gore bilmiyorum ama ben memnunum iyi bence babeo.. iyi oturmuyor mu acaba göğüs kısmı sizin makinada?
ozgzturk minikoalaannesi memnunum birde arada lansinoh yapıyorum mutlaka değişiklik yapınca daha çok geliyo gibi geldi bana 8 de falan sağıyorum derecesini
minikoalaannesi haniball flans degistirdim zimdi bir de oyle deneyecegim ya da uygun ic camasiri giymiyorum herhalde anlamadim
haniball minikoalaannesi siz serbest mi kullanıyorsunuz babeoyu ben hep elimle tutuyorum camasirim ile kullanmadım 🤭 belki ondan sorun olmamistir bende benim gogusler tonton denemedim hic makinayi tutmadan
minikoalaannesi ozgzturk benim cekmiyor anlamadim nedense gece sagdim 80 cc sut geldi gelmedi zaten sonra tas gibi olmus gogusum cekmiyo gibi lansinoh daha iyi sagiyor sanki ya da ben onunla beceremedim flans falan da aldim ama
minikoalaannesi ysmnabd ben simdi ikili lansinoh aldim cunku tekli vardi onunla inanilmaz zor oluyor cok uzun suruyor 2.el ikili aldim en son care bebegime sut verebilmek ixin sizin makineniz 2li mi kacar dakika sagiyorsunuz belli bir sagim duzeniniz var mi sutunuz ne sure sonra artti
1demettt her zaman sağmasamda genelde meme veriyorum ama bazı zamanlarda tutmuyor sinirleniyor marka olarak weebaby elektriklisini kullanıyorum memnunum bi sagimda genelde ikisi toplam 100-120 cc cikiyor
haniball 1demettt kac aylik oldu bebisiniz benimde bebegim sinirleniyor meme tutuyor sütte var ama doymazsa emmeye niyetlenmiyor 26günlüğüz sagarak veriyorum bu sebeple hep 🥲 douduktan sonrada tatli niyetine emiyor unutmasin diye gogsumu tutturuyorum insallah unutmaz 🙈
ozgzturk minikoalaannesi makineyi tam oturtmuyo olabilir misiniz tüm parçaları çıkarıp tekrar takın birde ucundaki emziği değiştirin bebebao bitane daha yedek başlık göndermiş olmalı
ebrulii35 Benimkide 2 aylık sadece sağımla nesleniyo bende bebebao kullanıyorum 3 saatte bir gece bile sağmalısınız artması için bide power pump yöntemi dene işe yarıyo bence