3,5 yaşında oğlum var ağız içi yarası olmuş kaç gündür doğru düzgün bişey yemiyor bundan olabilir mi ? Aşırı huysuz bi de. Sürekli dili ağzında dokunuyor oraya. Ağız yarası neden olur diye yazdığımda b12 Demir eksikliğini ve yetersiz beslenme den olur yazıyor ama oğlum az da olsa yiyor bazı şeylerden. Kendimi suçladım üzgünüm. Sizin çocuklar da böyle ağız içi yara olmuş muydu ne zaman geçti ? İştahsızlık yapmış muydı ?