littlefish benm kızım 4 aylıktı annemlerin yanına ilk gittim uzun bi sure orda kaldık.orda genis bi cewremiz var komşu akraba aile dostlari arkads hergun farkli insanlar goruyor surekli geziyorduk herkese karşi gulucukler dagitr şirinlikler yapar.sewdiklerune yanaşıp ciciii derdi halende öyle 20 aylık şuan guzelde konuşuyor,algılarıda çok açık,yaşıtlarina gore coğu şeyi bilir.briyle ieltisim halund eiken göz temasi filan mukemmeldir.bazi bebekler yabmcilama.yani ayrilik kaygisnu pek yasamazlar.11 aylik bebege doktor bile suphe duyamaz henuz 2 yasindaki bebeklere bile tanı koyarken zorlaniyorlar sizin soyledgniz asla olamaz zaten..boşuna vesvese yapmayin bnce