onuralp57 Keçe organizerimizden çok memnunum yanlız aldığımdan beri formu bozulur diye yıkayamadım elinde olupta yıkama yapan varmı o kadar memnunumki şekli yumuşarda bozulursa üzülürüm siz nasıl temizlediniz
artikbiranneyim onuralp57 ya ben de aksine hiç memnun değilim keşke daha sağlam bir şey alsaymışım diyorum her yeri bozuldu… yıkamadım yıkarsam komple gider zaten 🫠
onuralp57 artikbiranneyim acaba aldığınızda yumuşak keçemiydi nasıl bozulur ben altı aydır kullanıyorum halen kalıp gibi duruyo her an elim içinde uzun yola gitsemde arabada muhakkak benimle gelir rengi turkuaz açık renk olduğu için bence artık yıkanmalı 🙈