bebisela Ek gıdaya geçince poposun da çok fazla pişik olmaya başladı bebeğimin ve yayılmış bi vaziyette engelleyemiyorm hangi kremi önerirsiniz popu pişik popo çevresi kırmızı noktalar var
cicekcimm bebisela varsa şayet kantaron yağı veya saf zeytin yağı benim bebeğiminki resmen kanıyordu. Sağ olsun burada birisi tavsiye etmişti bana.. Uyguladım çok şükür azaldı
Sunismyson bebisela çok fazlaysa steroidli kremlerle anca geçer canım anestol, travazol, furacin, sudocrem vs
2girl1boy Desitin pisik kremi Sudocrem pisik kremi Nivea hassas bakim pisik kremi Bu kremler çok iyi gelmişti benim çocuklarıma Zeytinyağı Islak mendil kullanmayın lütfen,poposunu yıkayın ya da saf sulu pamukla silin… Çok geçmiş olsun 🌸
flanoz bebisela o pişk değil mantar. Hemen bi cildiyeye gidin bizimki de öyle olmştu merhemlerle kendine geldi
deniz_9555 bebisela mantara dönmüş maalesef sizinki. Travazol+hamazing birleştirip sürün. Poposu için de pamuklu bebek bezi kullanın her değişmeden sonra kurulayıp bu krem karışımını sürün 2-3 güne düzelir
bebisela deniz_9555 özür dileyerek soruyorum tecrubesizim mantar olduğunu nasl anladınız büyük pişik gibi duruyo kırmızı noktalar var dedim o mu oluyo mantar
Ebru__ Yayılan pişikte Trosyd krem çok etkili zararsiz harika bir mantar kremi bir tek o geçirdi bizimkini
bebisela Ebru__ öyle mi peki ben mantar olduğunu nasl anlayabilirim sadece büyük bi pişik gibi duruyo
flanoz bebisela kırmızı nokta ve yayılmasından belli mantar olduğu. Pişik kremiyle geçmez. Travazol falan önermişler kullanmayın sakın …
Sunismyson bebisela muz da pişik yapar demişti doktorumuz annesi henüz meyveye verme derim önce sebzelerin tadını alsın tatlılara erken geçerse nötr tatlara önyargılı olur yemez hem pişiği de önlemiş olursun
flanoz flanoz cildiyeye gösterin bebeğin tenine uygun merhem veriyorlar öyle kulaktan dolma burdan önerilerle olmaz.
bebisela flanoz tamm Allah razı olsun teşekkür ederim peki neden böyle birden oldu yediklerinden oldu o zman . Her yediğinde böyle mi olucak nasl yapicam acaba