Bebegimin en sevdigim ozelligi gece uykusuna gectikten sonra 12 saat boyunca sadece emmek icin uyanmasiydi. Simdi 20 dk 45 fk arasi surekli aglayarak uyanıyor ve emzirip yatirsam bile yine bu sekilde sık uyanarak sabahı ediyor. O dinlenemiyor, bense gunde 3 saat uykuyla hicbir isimi yapamaz, kendime bakamaz hale geldim. 10 gunde bittim. Gazliyken bile bu derece yorulmamistim. Gecer mi? Geciyor mu?