Selam kızlar oğlum 3 aylık bugün rutin doktor kontrolünde bana bebeğini sağ tarafa yatırmamam gerektiğini anne karnındada o pozisyonda olup hala o tarafa meyilli olduğunu ve o şekil kaldığını söyledi gerekirse oraya bariyer yap havlu falan koy o tarafa kesinlikte döndürme dedi diğer ayda gerekirse orayı röntgen çekeriz şu anlık gerek yok dedi başına böyle bir şey gelen var mı