Kızlar ikinci çocuğuma hamileyim ilkim kız onda hiç bulantı felan gecirmedim çok aşırı rahat geçti herşeyi yiyoordum şimdi 5+3 bulantilarim var etten şimdiden tiksinmeye başladım erkek çocuk bulantı yapar diyorlar doğrumu yani çok erken cinsiyet için ama bilmiyorum yani tahmin sadece