Kızım ilk gün kusuyordu sonra ateş başladı iştahsızlık halsizlik . 2 gün sonra bende ateş baş ağrısı iştahsızlık başladı . Şimdi de oğlum da ateş başladı. Aceba bizde mi bu hastalıktan olduk . Doktora gittik hiç demedi böyle test falan yaptırın diye . Belirtileri neler yazar mısınız arkadaşlar