Ertugggg bizde şöyle 12. Aya kadr sorun yoktu gaz vardı sadece hep iştahsızdı ek gıdada ama taneli pankek vs ısırır çiğnedi mesela 1 tane de olsa.. 12. Ayda kilo boy geriden geliyor die raporlu nutricia mama verildi ilk ay içti hiç sorn yok 13. Aydan snra kusmalar basladı hr mama snrası ardından yemek yedikten snra da ara ara olmaya basladı..
Geğirirken kustuğu oldu vs 1 2 ay cocuk doktoru gaviscon verdi reflü olablr dedi kusma ilacı ile beraber etki etmedi..kızım gece gnelde uyanır ağlardı gazdan vs mama öncesi de böyleydi sonra a arttı
Geçen ay artk geçmeyince gastroenteroloji gittik süt alerjisi var dedi o mamalarda ondan tetklemjs dedi arttırmış.. Ve reflü dedi mesela şimdi yemek yerken çiğnemiyor asla ağzı kapalı çiğner gibi yapıyor yutmaya calısıyor o sırada geğirdiği oluyor yemek sırasında 2 3 kez bu hava yuttuğu için mi reflü yada gastrit. Mi blmıyorm birde yutarken byle boğazım tahriş olr gibi çekimser yutarız ya öyle bi yutkunma durumu war ve gün içinde böyle yutkunma durumu war bu tukurukten mi onu blmıyorm daha once vsr mıydı ben mı bu rahatsızlık snrası iyice dkkt eder oldm kucagma alıyorm msela bakıyorm yutkunuyor dkkt ediyorm srekli ama rahatsız yada huysuz değil gece genelde uykuda uyanıyor aglıyor yada doner durur..
Su birşey içer pipetle msela snra bakıyorm geğiriyor ardından hemen yada bazen 1 saat snra gibi şuan kusmalar bitti diyettr yapıyoruz süt diyeti