Berraa_54 2 aylık bebisleri gece uyandırmak zorunda mıyız beslenmesi için benimki uyur sabaha kadar bana uyandır diyorlar siz ne düşünüyorsunuz
ZeydsMom Berraa_54 bunu aslinda en iyi doktorunuz bilir. Bebegin gelisimi kilosu falam goz onunde bulundurulur. Yani her bebek farkli.
canissmom Berraa_54 kilo alımı iyiyse hiç bölmeyin uyusun. Acıkınca zaten kendisi kalkıyor, 3 aylık benimki de, aynı şekilde kilo alımı iyi olduğu için kaldırmıyordum ben
baharne Berraa_54 valla bana da uyandır dediler uyandırmadım zaten gündüz uyumuyordu gece bi beş altı saat uykuya ihtiyacımız vardı kilosu yerindeyse gerek yok bence
alyazlhaygtt Benim kızım 2 aylık gece 2 kere kalkıyor artık acıktıklarını biliyorlar kaldırmanız gerek yok hem uyku düzeni bu aylarda oturmaya başladı için nasıl başlarsa öyle gider bence hiç ellemeyin 💕
Berraa_54 aleynaayaz06 benimki zaten 2 de falan uyuyor gece ben de haliyle uykuya dalıyor uyanamiyorum
cirtikkiz kilo alimi gelisimi iyiyse kaldirmayin bence. her bebek farkli ilk gununden itibaren o yuzden ben genel kurallarla degil annelik icgudusuyle ilerleme taraftariyim. kendi bebegimde de oyle yapiyorum