sakakelebek Merhaba kronikleşmiş baş ağrısı yaşıyorum doktor efexör xr önerdi ama çok olumsuz yorum var baş ağrısı icin kullanan oldu mu aranızda acaba
nnoktaa sakakelebek nöroloji doktoru bana bunu vermişti. Sanırım antidepresanmış. (Antidepresanlık bir durumum yoktu) 2 gün kullandım boynum çenem tutuldu yamuldum kaldım doktoruma danıştım bıraktım.