fulya41 ilk olarak stres yapmayın her istediğinde memeye tutun ben de geçen hafta aynı durumu yaşadım sütüm azaldı hiçbir şekilde biberon almadı kaşık biberondan da 10ml anca o da oyalayarak mecbur hep memeye tuttum dut kurusu içtim ve sağım yaptım sürekli yemeğimi arttırdım şükür şuan iyiyiz kendinize sütüm az demeyin daha çok azalıyo