glsmcmndr Bebeğim üç aylık oldu bunun öncesinde hiç gaz sorunumuz yoktu fazla ama şu bir haftadır çok gazla sorun yaşıyoruz çok huzursuz durduk yere ağlamalar ayağını çekmeler başladı masaj yaparken ayağını çok çekiyor yaptırmıyor önerisi olan var mı