bebeğim 4.aya girecek bır aydır belinden sürekli kaka tasıyor,kucagımdayken birden gürültülü kaka yapıyor hıc bekletmeden anında degısmeme rağmen belınden zıbına gecıyor, yoruldum bıktım artık, o kdar özenle kapatıyorum, bel boslugu olmasın dıye cırtını yukardan kpatıyorum ama hala aynı sorun 🤦🏻♀️ ve 2 -3 saate bir bezını degıstiren bırıyım, kaka yaptıgı an degıstırıyorum yüne aynı, ön işlemle kakalı koyafet yıkamaktan bıktım lütfen yardım, 7 kg ve 3 num. bez kullanıuoruz kücük geldıgınıde dusunmuyorum. aktif bebege gecıs yaptım bez öylece kaldı o da pişik yaptı hıc memnun kalmadım cok naylonsu geldı.