Ozgemre Kızlar yeni doğum yaptım çikolata yedim ama hastane de bi kadın çikolata gaz yapar dedi doğru mu acaba
babyboy_35 Ozgemre her yemeğine kimyon kat bir şey olmaz Allahın izniyle rezene ballı çay tüket canın bir şeyler istiyorsa ye göğsün şişer daha kötü olursun kasma
Mavili-mavilimorcicek Ozgemre Bitter çikolata yapabilir yani en azından ben de yapmıştı öyle diyeyim.
imaddesi Ozgemre hayır, sezaryen sonrası bitter çikolata yememi doktorum söyledi. Çikolata gaz yapmazz