Bir_anne2374 Meraba TOKİ’den ev alan ismi çıktıktan sonra sözleşmede ne madderler var? Misal 3 milyonluk daireyi ödeme bittiğinde 3 buçuk milyon olarak mi ödemesi oluyor? Toki enflasyona mi tabi?