babyboy_35 İnsanın ilk yaşı ramazana denk gelir mi geliyor işte sizler nasıl kutlayacaksınız fikir alabilir miyim 🤦🏼♀️
defnevedoruk babyboy_35 bizim 2 yaşımız olucak, doğumu 1.-2. yaşı hep ramazana denk geldi hatta doğduğu gece ramazanın ilk gecesiydi😂 seneye gelmiyor artık
defnemomm_ babyboy_35 ayy benim bebis de 3 mart 😇 ilk yaşı olucak uykusu da çok problemli ve dediğin gibi ramazana denk geliyor bunu bence dusunmuyor değilim
cikolataliekmek babyboy_35 Bizimde ramazana denk geliyor 😊 iftardan sonra küçük aile arası bir kutlama, bayramdan sonra da büyük kutlama düşünüyorum🥰
aybarsbebekk mervee345 18 mart. Akşam iftardan sonra kutlayacaz artık. Bir yer kiralamayı düşünüyorum süsleyip birkaç aile çay kahve pasta evim küçük sığmayız
mervee345 tubamrt babyboy_35 evde süsleme yaparsanız ne düşünüyorsunuz ben misinaya gül takıp sarkıtmayı düşünüyorum ama aşırı pahalı güller
babyboy_35 mervee345 valla ben çok kararsızım bebeğimin uyku düzeni çok saçma düzelirse kutlayacağım düzelmezse bayramdan sonra bi kutlama yaparız artık
feyzsali Kızımın 13 mart benim 18 mart 😅 ya iftardan sonra aile içinde küçük bi kutlama yada bayramdan sonra büyük biseyler karar veremedik bizde
bebekse babyboy_35 ☺️☺️ 10 Mart ta bizimki ☺️ akşam 3 ümüz pasta kescez. Bayramda da büyük bir doğum günü yapacağız inşallah 🎂
aselikra4 babyboy_35 4 mart ilk doğum günümüz. Ailecek iftardan sonra bi pasta alıp kutlarız genelde de öyle yapıyorz