Eşimden yararlanıyorum. Eşimin sigortası var . Aktivasyon olmadığı için borçlandırmışlar. İtiraz etmek istiyorum. Ayrıca sigorta girişi olmayan süredede borçlar siliniyor mu sistemde nasıl gözüküyor çünkü eşimi sigorta için beklettiler haksızca birkaç ay. Gss yararlanıyorsunuz diye eve kağıt yollamışlar. Her seferinde gidip aktif mi etmem lazım anlamadım