Oğlum 4 yaşında tırnaklarını yiyor sürekli 1 yıl olacak bir türlü vazgeçmiyor. Doktora gittik pedagogla bile görüştüm ama vazgeçmiyor benim psikikolojim bozuldu karşısında parmakları hergün kan içinde kalıyor tırnak makasıyla tırnaklarını en son ne zaman kestim hatırlamıyorum. Güzellikle konuştum olmadı kafasını dağıtacak oyunlar oynadık olmadı evin içinde şiddet yok eşimle sesimizi bile yükseltmiyoruz nedenini bulamıyorum neden yapıyor çok çaresiz kaldım belki bazılarınıza abartı gelecek ama çok üzülüyorum ağlıyorum o parmakları bi görseniz hiç iyi değiller ne yapsam bilemedim elimden geleni yapıyorum ama yetersiz kalıyorum sanırım nasıl vazgeçer bana yardımcı olun lütfen.