senbibaksana1 4.5 aylik bebegim var 2 ay once sut alerjisi teshisi kondu elimde fazladan aptamil mama var aldigim gibi kullanamadik hic acilmadi gunes yuzu gormedi 2025 temmuz skt li gorsel olarqkta ekliyorum
Feyzosumunannesi senbibaksana1 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
senbibaksana1 siz ibana atarsiniz acik adres yazarsiniz ucret geldigi gibi kargodan gonderim saglarim ben size
senbibaksana1 Satisa koydugum urun oplam olarak 2.4 kg 1000 tl Ayriyeten alırsaniz 800 gramda akilli kutu var 350 dende onu verebilirim
helinky senbibaksana1 başka yolu yok mu acaba önce parayı vermeden ikimizinde mağdur olmayacağı bi yöntem
senbibaksana1 helinky ama aklima baska bi cozumde gelmiyor telefon numaramida veririm ulasip ulasmadigini takip ederiz whatsapptan urunlerin fotografini ayrintili olarak atarim size daha detayli bakarsiniz buraya yuklemeyi basaramadim.
senbibaksana1 helinky onun dısında guven probleminiz olmasin iban isim soyisim telefon numarasi zaten bilginiz dahilinde olucak ayrica bu programdada hersey takip ediliyor moderatorler ile